Sunday 30 December 2012

sayang,,sayang,,sayang

Assalamualaikum... hyep u all... lma nye x blogger... now,, aq nk luahkan smua nya di sini..:D
blog nie,blog aq.. so,,its up to me nk bt ap ngn blog nih...
okeyh...bermula di sini.. 
seorang jejaka yang bernama  MUHD SYAZWAN MD SAAD.. 
jejaka ini lah yang pertama dapat merebut hati aq.. dya lah yang mngembirakan aq..
tpi disaat aq hepy ngn dya,,1hbungan tlah mncul antara kami..
bahagia sgt2.. tapi xbhgia bg jejaka ini.. aq mnyesal bt dya cmtuu..
dsebabkan sikap control aq kat dya sngt2, aq dah khilangan dya.. sedih sngt2..
sudah hmpir 2mnggu kmi jdi kwn blik... yeah,,mmg aq prnh kple tpi x seseries nih..
7 november 2012 ..tarikh  pnting...hmmm...:'(
AKU AKAN TERUS BERUSAHA MNDAPATKN HATI AWK SEMULA.
AKU AKAN CUBA MEREBUT HATI AWAK SEMULA..
AKU AKAN CUBA MELEMBUTKAN HATI AWK SEMULA..
SAYA SAYANGGG SNGT2 KAT AWK... ILYSM...
ya allah,, aku mohon pertolongan mu ya allah,, 
bantu lah hambamu ini untuk mndapatkn hatinya semula...
lembutkan lah hatinya,, ya allah..
seseorang itu berhak mndapatkan peluang yg kedua.. mustahil aq xbleyh..

insyaallah,,aku akn trus brusaha wlaupon aku sbgai kwn ag..
aq akn hepy kn ag slalu... itu jnji aq...
bye2/...:'(






No comments:

Post a Comment

ada komen???? letak ja di bawah!! no komen?? oke,find..